標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

copy cd d music 入電腦

發問:

我有d cd 唔可以直接copy d music 入電腦...係因為protect左= =? 所以唔比我copy入電腦??如果係...唔通我要用返cd機聽歌..........點先可以有方法copy d 歌入電腦??? thx~ 更新: 就係用meida...itunes...都copy唔到...

最佳解答:

音樂CD上的是音軌,並不是音效檔,就算你能夠抄到電腦亦不能播放。 簡單使用Windows Media Player就可以將CD的音軌擷取成.mp3。放入CD並打開Windows Media Player,會見到有擷取子頁(或在播放CD的清單上會有有關選項),剔取要轉換的音軌,按開始。完成的檔案通常放在我的文件>我的音樂裡。

其他解答:

可必咁麻煩, 下面那套軟件, 甚麼CD都抄到, 去下載. Free CD to MP3 Converter 2.1 圖片參考:http://www.eusing.com/Images/cdtomp3free.jpg|||||use media player, and copy to your pc
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()