標題:

求救!!! 有關澳洲留學,敬請準確回答

發問:

我剛剛考完會考 (文科, 約12-14分) , 正計畫來年入讀澳洲的University Foundation, 希望能入讀當地大學 .... 我想知道university of western sydney 好不好?? 我在QS World University Rankings 2008 找不到該校排名, 我想知道該校的名次 ..... 另外, 請問有沒有人了解有關University of Adelaide ? 對這校又有沒有意見? 望善心人相助 好心有好報 謝;)

最佳解答:

http://www.aas.com.hk/zh/au_u_vs.html 你睇下e個岩唔岩你~ 我都係睇緊澳洲留學ga野 我都唔係好識 得閒交流下 2009-05-20 00:01:08 補充: no

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

Firstly, what degree / field you are planning to study? (e.g. business, science, IT....etc)? 圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_6.gif In my opinion there is university consider as 好 or 不好, only that which field of that university is more outstanding than the other university. Therefore, if you know what degree you are planning to study, suggest you look for a university that have an outstanding result in that particular field. Also, you may need to consider other things like: 圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_3.gif - which part of 澳洲 you want to 留學? (more popular area or less)? - do you have any budget for 澳洲留學 (include living cost + school fee)? - is weather would be one of your consideration as well? 2009-05-19 14:12:05 補充: 希望幫到你!! ^_^|||||其實據我所知澳洲既大學係以星級泥分..姐係好似d酒店咁,5星就係最top既,但係佢地有好多野都分星級,所以你要睇返佢學生質素既星級係幾多lo. 我做緊間公司係政府註冊左既(HKUE),就係幫一d好似你咁想去澳洲讀書既人先讀我地既課程咁之後澳洲個面既學校會[班]一張cert比你(因為我地公司既教學方式就好似澳洲既學校咁,我地可以話係幫你地習慣下個面既教學先),而個張cert係直接由澳洲個到既學校出既,既係話澳洲個到會應可,而我地有6間澳洲大學同一d澳洲既專上學院比你地簡......我仲有好多資料,你可以add我[jackatie0329@hotmail.com.hk]我可以講多d詳程比你聽架^^你放心,我唔會big你join我地公司-v- 講真丫..我都覺得我公司課程幾好-0-仲有呢如果你真係想好深入咁了解下我地既課程既話我可以叫上頭同你講-v-不過如果你驚可以搵我sin@@|||||升學去愛爾蘭讀酒店管理加旅遊, 完全可以唔使靠屋企人, 自己既學費同埋自己既食宿都可以自己靠實習所得返黎既錢負擔到, 自給自足之餘仲有錢剩,好過你係香港讀完都唔知入唔入到U, 如果用十幾萬讀香港私營學店都唔知讀完張證書有無效.如果怕負擔唔到, 學費可以向銀行借低息升學貸款.係全香港唯一一個機構獲得銀行信任 唔係財務公司 借低息貸款去外國升學,保證唔係呃人 而且係果邊學校會要求每一個LEVEL都要實習夠一定既時數,實習既地點係果邊政府旅遊協會既酒店, 實習所得既薪金完全可以COVER返你係東亞既學費,後面既學費, 同食宿之後仲有剩,實習所得既人工一個月大約HKD$16,000 , 尼個薪金係香港黎講可能算係好高,但係係歐洲人眼中就其實好正常 學歷就係FETAC Leval 6, 係歐洲大約等於香港HIG DIP. 讀完之後可經當地根據你成績中央派位直接升讀大學既YR1 / YR2, 保證學生能夠升讀當地的大學,或者可以報讀歐盟27個國家任何一間大學. 而且讀完之後唔選擇係果邊讀埋大學想返香港的話, 實習所得的收入都會有十幾萬港紙剩, 可以拎返香港用,如果係果邊讀埋大學的話, 拎住張正宗歐洲DEGREE外, PARTTIME既錢不容少觀! 請放心, 我地間學校係一間當地政府全力支援的學校,校舍, 實習地方及方式, 學費,出路也有政府的全面支援,校舍面積非常大而且比起香港既大學環境更加優美 . 而且這個學科由愛爾蘭旅遊局 "Failte Ireland" 定制及親自監管,亦會由當地政府教育機構頒發畢業證書 如果你真係擔心你自己既前途的話, 就要自己爭取! 想了解多d可以直接搵我傾下 e-mail : raykwan@iihcs.hk 希望幫到你
arrow
arrow
    全站熱搜

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()