標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Missha BB Cream

發問:

我一直係Missha的擁戴者, 幾個月前經 Missha 職員介紹下買左MISSHA M 完美亮白抗抗皺底霜SPF42 PA+++, 非常好用。我留意到Missha 而家推出左更多款 BB CREAM, 想問下而家就快到夏天, 我要唔要轉用Missha M水凝修護底霜 SPF27 PA++ , 定係繼續用而家個隻? (我皮膚係屬於混合性偏油, 22歲, 容易出汗)~~ 另外, 想知最新推出Missha M shiny BB cream 閃亮護膚底霜 有冇控油功能? 同埋, 如果茶埋MISSHA M B.B BOOMER (BB CREAM 底霜) 再加BB CREAM,... 顯示更多 我一直係Missha的擁戴者, 幾個月前經 Missha 職員介紹下買左MISSHA M 完美亮白抗抗皺底霜SPF42 PA+++, 非常好用。我留意到Missha 而家推出左更多款 BB CREAM, 想問下而家就快到夏天, 我要唔要轉用Missha M水凝修護底霜 SPF27 PA++ , 定係繼續用而家個隻? (我皮膚係屬於混合性偏油, 22歲, 容易出汗)~~ 另外, 想知最新推出Missha M shiny BB cream 閃亮護膚底霜 有冇控油功能? 同埋, 如果茶埋MISSHA M B.B BOOMER (BB CREAM 底霜) 再加BB CREAM, 個妝會唔會太厚呢? 感謝感謝~~ P.S. 只會考慮送分俾答有關 Missha BB Cream ge 人~~

最佳解答:

哈哈..你同我的case都好似..^^ 我係combined to oily skin...一月買了missha red bb....我好中意佢coverage高....依家轉season...發現red bb冇咁貼...又有d oily但其實skin好dry...開始起ances 同油脂粒....我一直對watery bb都心旭旭...red bb用到一半我就買就watery bb... 好自然!!!!red bb有點妝感...watery係冇ga...好似tinted moisturer咁...比red bb好易推...薄...但又ok coverage(red bb係80%coverage, watery係65%)不會起ances 同油脂粒^^ summer,spring我中意watery... autumn and winter...red bb.. 希望幫到你...^^ Missha M shiny BB cream has no oil control function...so does watery bb....但我知其實張面夠保濕~面油都少d...shiny BB cream我怕好似面油油咁... 買watery送了個boomer sample...冇特別....好似冇用過嗡咁.... by theway....我用orbis tzone oil control lotion before bb cream....ok控油...!!!十分match with missha bb^^ 希望幫到你...^^ 希望幫到你...^^

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()