標題:

BB飲好少奶

發問:

我個BB依家2個半月大,但係佢出世在醫院係食3oz,到依家佢都仲係食3-4oz....請問咁有冇問題? 另外佢便便成日都2-3日先一次? 我問過醫生,有d醫生就話唔怕(BB都有大食同細食),有d就話要轉奶粉,有d又話要睇醫生. 究竟我要點做? 唔該你地幫吓我啦...thx.

最佳解答:

正如其中一個醫生所言, BB的胃口是因人而異的. 雖然你的BB沒有增加過吃奶的份量, 但也沒有減少過. 因此, 你的BB應該不存在厭食的問題. 相信轉換奶粉的結果還是一樣. 因為你的BB已經吃得飽了, 自然不肯再吃奶吧! 至於BB便便的問題, 則可能是與他的消化能力較弱有關. 而消化能力也是因人而異的, 故此妳亦不需要太過擔心. 對此, 短期內, 妳可以嘗試轉換奶粉, 看看情況有沒有改善; 假如情況仍然沒有改善, 妳才找醫生撿查BB吧.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

BB飲好少奶 我有個方法, 我個保姆用小刀將奶咀頭介一個細細地ge + d奶出得好順同多, bb自然會飲多d, 我個b亦都系飲3安奶, 用咗呢個奶咀之後, 飲多咗1-2安奶! 唔洗轉奶粉, 要比bb飲多d水先可以日日有便便! 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/67.gif|||||真的每個bb都有不一,最重要係bb夠飽和健康,食多少不是問題,可能bb個胃細咪食小d.我bb都係咁但係都好健康.所以不用擔心,當然你湊湊下就會知道幾時要加分量,如果bb真係唔夠飽,佢會提前一個小時或半小時喊叫你俾奶奶,咁你咪知要加分量.如果bb唔要咁多,你俾佢佢都唔飲的. e生都會跟你說2-3日先一次便便都不會有問題的,因為bb吸收了便無.只要便便軟硬適中便可. 不要隨便轉奶粉,bb會容易肚呵的,因為bb腸胃好敏感,而且佢只係飲好少奶,而不是因為其他原因.|||||首先食奶問題, 如果體重有增加的話不用擔心, 因為每個bb的食量都不同. 如果是厭奶的話您可以改一下餵奶時間如4小時一次改為3小時一次.等情況有轉變後再改回4小時喔. 另外便便的話2-3日先一次都算正常喔. 我的bb試過4-5天才便便一次, 之後醫生跟我說只要他的便便不是硬硬的 是胡胡話 都沒有問題.|||||我個BB依家都是2個半月大,佢頭一個月已食現在的份量(4.5安--有時吃多D,有時吃少D)。現在每天1至2次大便。其實BB吃多吃少人人不同,只要佢食得、瞓得、玩得,有增重便ok。有D BB吸收好D可以幾日才有大便一次呢!尤其是吃人奶的BB呀!你不需擔心呀!|||||睇醫生!!!!!!!!!!!!!!!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()