close
標題:

bb飲奶問題

發問:

bb現在一個半月飲5安奶粉,會否太多。{他能在15分鐘內飲完}/有沒有bb飲奶的份量可以比我作參考。唔該。

最佳解答:

您可以放心, 因為每個bb進食的份量都不同, 是沒有準則的, 有dbb比較大食一d都不奇怪, 通常很多bb都會吃3安士到啦(我b都係), 但唔代表全部都係, 只要佢吃得到就ok, 自己當時見過bb出世重9磅到啦, 佢出世後都吃成差不多6安士奶粉, 所以因人而異 不用過份擔心, 同埋到時您同bb見護士, 佢地都會檢查bb同埋check住佢體重等, 到時亦會比d建議您喎, 希望幫到您啦

其他解答:

唔洗擔心..... 我屋企個b一出世就飲4安幾奶......佢仲唔夠飲潻.... 佢4..5個月仲可以飲到7..8安... 我諗佢大左應該會細食返 佢而家10個月食粥..好小飲奶潻.... 比佢飲5安都飲唔晒..先飲得2安... 呢d都係正常架|||||我記得我個女2個月大飲3安左右,不過我都見有d好大食的,如果亞b消化到d便便正常都應該無問題的,但要注意體重不要過份肥胖,否則要減就慘了!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()