close
標題:

元朗區小學

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人和兒子住天水圍天富苑,想選元朗區小學可以嗎? 最多可選幾多間呀!機會有幾高? 元朗區小學有邊幾間直得<<推薦>>?我個仔本身個專注力好低,但就好<順>品.所以我想選元朗區小學校風較好和老師有愛心,耐性的小學.別外我自己的<心怡>的有以下幾間.1:元朗公立校友會小學 <因讀該幼稚園> 2:徐澤林<因基督教>3:真光<因班數小>4:南官<好像容易入d>5:光明英來<地方較大>6:元官 7:鐘聲 8:商會 ... 顯示更多 本人和兒子住天水圍天富苑,想選元朗區小學可以嗎? 最多可選幾多間呀!機會有幾高? 元朗區小學有邊幾間直得<<推薦>>?我個仔本身個專注力好低,但就好<順>品.所以我想選元朗區小學校風較好和老師有愛心,耐性的小學.別外我自己的<心怡>的有以下幾間.1:元朗公立校友會小學 <因讀該幼稚園> 2:徐澤林<因基督教>3:真光<因班數小>4:南官<好像容易入d>5:光明英來<地方較大>6:元官 7:鐘聲 8:商會 但可以這樣選嗎?或大家有乜推介?或自己仔女讀緊覺得好都可以推介給我^^"請教教我和幫幫手

最佳解答:

halo,, 我宜家係一個f.3既學生 我之前係ling oi讀過 之後轉左去俆澤林 ccl 我覺我俆澤林幾好呀 我自己個人鐘意ccl 多d 我覺得佢到幾好ga 佢都係活動教學ga 而且間學校都 ok 新同大 d 老師又好人又nice[個別問題] 我諗ccl都幾岩佢ga 仲有,,ccl最出名係佢d it 係電腦果d方面 都好好ga 都成日攞獎 最緊要係 我覺得係果度讀 都幾好玩,,幾輕鬆 詳情::www.ccl.edu.hk 又或者::e-mail / msn我呀 msn: nataliesiuyuenying@hotmail.com e-mail::同上 + nataliesyy@yahoo.com.hk

其他解答:

我會建議你不如讀屯門的興德小學.因為這間學校口碑好好,而且44%的老師有碩士以上的程度,是新界區之冠.所以我認為交通又唔係差好遠,所以建議你讀興德小學好過,係正嶺南大學對面,好有讀書風氣.
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()