標題:

孔雀魚bb之死

發問:

我想問下你地知唔知d孔雀魚bb點解會死 會唔會係溫度,水質定係其他因素 我養左2次啦dbb都係死晒 好心痛 你地如果d孔雀魚生左 你地會點樣照顧dbb 可唔可以講出黎分享下 thx~~~ 更新: 我有隔開佢地嫁

最佳解答:

好簡單啫~ 將條母魚臨盆之前幾日(見到母魚排便對上的位置有明顯的小眼睛) 放佢o係另一個比較大d既水族箱度(最好係長方形的) 如果冇其他水族箱的話 試吓用膠箱(可以用來裝書、什物、玩具等等果d膠箱, 有蓋的, 最好唔好有滾輪) 用暖、鹽水洗淨膠箱 之後浸箱1~2天 倒左d浸箱水, 再略略沖一沖個箱 再加隔夜水同少許先前養著母魚的水落個箱度 放少少量的食用幼鹽,拌勻 放少許水草(金魚草最好,又便又多,最緊要識浮) 最後放入1~2條將要臨盆的母魚 緊記每天餵食 母魚臨盆的時候 當你睇到母魚想追食魚bb 可以以少許魚糧(浮游性乾糧)作引誘, 引開其注意力 其實當您將母魚移入另一個箱既時候 母魚是會害怕的 有時候會怕到神經質,會亂撞一通 不用擔心,這是常有的事 接著母魚會變得毫無心情 食量繼而減少 所以產子的時候不會有什麼心情進食 她們會減低追食魚仔的次數 什至不追食魚仔 魚仔的死亡率減少 當然這只是一個個別例子 並不一定會發生 母魚的體質也是重要的因素 很決定魚仔的體質 一般肥大的母魚所生出來的魚仔體質較強壯 覓食能力高 相反的,同樣道理。 當魚bb全部出世之後 立即移走母魚 現在, 箱內的環境已經很合適魚bb生活了! 之前母魚留下殘餘的糧食和糞便 可作魚bb的糧食之一 在魚bb出生之後的一天已經可以餵食 一般人建議用剛脬化的豐年蝦餵食 可惜我怕麻煩 我個人的做法是餵食磨碎的熱帶魚乾糧(是給成年孔雀魚吃的那些), 儘量餵多一些給魚bb 不要怕弄髒魚水 等牠們有足夠的食物 這樣, 記著要多換水,大概2星期換水一次 用乾淨的隔夜水同先前的少髒水(包殘餘的糧食和糞便)同魚bb換水 要多加小心 絕對不能用新鮮水喉水以及只含乾淨的隔夜水同魚bb換水 否則新鮮水喉水會傷害到魚bb的腮和牠們會容易餓死 換水果陣緊記落少少量的食用幼鹽 魚bb的生存機會率較高 千萬不要落過量的鹽分 我們不是養鹹水魚,也不是醃鹹魚 水不能帶鹹味 否則,魚bb的死亡機會率極高 撈魚bb的時候 可以試試用容器或器皿撈(例: 迷你雪糕杯) 用魚網撈,魚bb會彈跳 用容器或器皿撈魚bb方便多了 不用脫水之餘,一次過撈多幾條 換水效率高, 省時很多呀 我自己本人用以上的方法繁殖孔雀魚 魚bb能長大的機會率高達75% 雖然本人了養孔雀魚只得一年 但係成功養大的孔雀魚共有6批 每批約有30條左右 送完一批又一批 今個月又有2批 好煩! 希望呢個方法幫到閣下la~ 2006-10-16 16:38:30 補充: 這方法其實是很有冒險性的所以只能作其中一個參考資料如果您怕呢個方法會傷害到自己的母魚及bb的話其他的參考方法也是很好的選擇GOOD LUCK~祝: 年年有餘(魚)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我有問題呀,d水比d糧粉搞到好污糟,同埋我拎黎同d黑摩利bb一齊養ok嗎???? d豐年蝦幼體死左仲可唔可以餵|||||剛出世 孔雀魚BB吃甚麼? 你去金魚店買D魚仔粉畏你D孔雀魚BB . 如何飼養? 另外你買個箱仔放你D波子魚BB . 水的多少? 幾多都冇所畏. 觀賞魚餌料的選擇! 餌料種類與選擇,對觀賞魚而言餌料分 初生餌料:有橈腳類水蚤,孵化的來年下卵,蛋黃麵包酵母等 較為方便取得。 魚苗餌料:市售的微細顆粒餌料,薄片、紅蟲、血蟲等,以人 工餌料較無感染疾病之慮。 成長餌料:市售高蛋白,高脂肪餌料對成長助益較大。 增豔餌料:在成長過程中,增添有豔麗效果的超|||||我養過孔雀魚,生過不下十胎,(生產時當然要跟其他孔雀分離,之後也要把魚媽媽移走)我覺得最重要是當BB出世後,盡量不要移動牠們,牠們在那裡出世就讓牠們在那裡豈碼住10天,也不要換水,牠們很容易在換水後全部死亡,如果水太濁,可用吸管把缸底污水慢慢吸出,之後加返些少清水,以不騷擾牠們為原則,給牠們最幼細的魚糧,漸漸地你見到牠們身體長大,你才考慮將牠們移去別的魚缸飼養,我的孔雀BB可以慢慢長大,直到可搬牠們跟母親同一個魚缸內繼續成長,你試試,這是我的經驗之談!|||||記得我最初開始養孔雀魚bb時, 亦有同樣問題出現. 試過有次一胎有成50條, 最初好開心, 2-3天後, 全部冇晒. 傷心到成個人冇晒心機. 之後我決定比心機學習. 現在家中有過百條孔雀魚, 另有7-80條bb. 全部自已繁殖. 好開心 . 比心機啦 ! 當bb出世後 , 千萬不可將魚bb留在生產缸中. 因為魚媽媽生產後留下的糞便, 會帶有細菌,對bb有害. 建議買1個小魚缸, 給魚bb住. 當母魚生產完畢, 即時將魚bb小心搬到小魚缸內. 小魚缸什麼也不用放, 用已除氯的水養便可. ( 須2天前預留一桶水, 不要蓋住, 氯氣便會消失.如非必要,不要用除氯水 ), 可放少量鹽, 有殺菌作用. 魚bb每天餵2-3次, 少食多餐. 最好餵豐年蝦bb. 貝有足夠營養給魚bb快高長大. 約1個月左右, 可在大缸中放一個小浮缸, 將魚bb放入浮缸中, 讓魚bb慢慢適應, 2星期後便可放入大缸跟其他孔雀一齊生活. 其實, 養魚bb比養成魚不同, 魚bb只要清潔冇氯氣水, 普通水溫 ( bb缸冬天亦不用放暖管) 有足夠食物. 適心照顧便可健康成長. 我每天都餵魚bb食豐年蝦bb. 一星期大清洗一次bb缸. 現時bb缸有2-3胎bb約6-70條, 浮缸有5-60條中型bb. 其餘成魚全部一手養大, 還有2條母魚養於生產缸內待產.|||||我以+都養緊多種bb 初有90隻 一個月後即係以+就得50隻 之前可能水質問題 之後我就+左山瑚石同氣泵放係個玻璃盒度 開始每日都無bb死亡 以+再+左個燈照住佢地幾小時 記住3日就換一次水 換水就10分之舊水 10分之9新水 +上以+冬天就到 要+暖管,保持25度就得了
arrow
arrow
    全站熱搜

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()