close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如何delete自己錄的音訊cd內的檔案??

發問:

我買左d音訊cd,錄左d歌入去...過左n年後...我開返隻cd,d歌out了...我想放d新歌入去,但係佢話要空cd...隻cd係唯讀的,delete唔到入面ge野(用平時delete野的方法:右鍵>delete)so..點delete自己錄的音訊cd內的檔案?? 更新: 是disc compact recordable的...那得唔得??

最佳解答:

首先, 先確認您手上的那張CD是否為可重複Burn的 CR-RW disc. 如果係的話, 再放入CD-RW recorder 內, 待電腦認別光碟後, 點擊並開啟"光碟盤"及當中文件, 再在裡面將您要刪除的無用資料刪除掉. 如果不是CR -RW disc, 根本不可以重寫(只能Burn一次), 俾您刪除到都無用.(因為那些區域已破壞, 無法寫入). 再者, 根本刪除不了. 2008-04-11 20:01:03 補充: 我見意你使用平時來燒錄啲SOFTWARD來DLL入面D野.. 再者..如果你冇的話我見意你用NERO.. 2008-04-11 20:01:36 補充: 打錯..應該係DEL先岩..

其他解答:
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()