標題:

Double R. (Roland + Ricky) 拆伙原因係咩呀?

發問:

其實我都知件事發生左n年咁耐, 但一直都唔知原因... 我之前有一段時間冇聽二台, 之後再聽返0個時, Ricky就已經過檔新城 究竟發生左咩事呀? 有冇人可以話俾我知? 更新: 係和平分開定係爆大獲咁分開架?? 同埋可唔可以再詳細d...?

最佳解答:

未至炒大鑊...有意見分歧先拆夥 范振鋒(Ricky)同梁奕倫由電台DJ到組成double.r出唱片,以「兄弟檔」姿態拍住上,不過Ricky同梁奕倫這對「好兄弟」情終告決裂,Ricky上周五正式離開電台跳槽過檔新城,double.r亦宣布拆夥各自發展,Ricky要徹底和梁奕倫劃清界線。 昨日Ricky到新城和台長朱明銳會面,問他是否因為和梁奕倫「不和擘面」?他表示:「我同梁奕倫未至炒大鑊咁嚴重,同佢(梁奕倫)合作四年,初時有共同目標想幹一番事業,不過佢覺得自己係電台一哥,唔係咁鍾意做唱片宣傳,大家意見開始分歧,我最唔鍾意佢成日開咪話佢係我老闆,佢又唔係出糧畀我,有時佢說話都幾過分,我頂佢唔順都有同佢係開咪時互窒,況且朱明銳問我有冇興趣過檔,我咪轉換新環境囉。」而梁奕倫否認和Ricky不和,他表示:「唔想多講,我唔想用呢o的新聞做宣傳。」

其他解答:

因誤會而結合 因了解而分開 分久必合 合久必分 施主,您明嗎?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 fksnlix 的頭像
    fksnlix

    fksnlix的部落格

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()