close
標題:

我想要一個心理測驗

發問:

我想要一個心理測驗 之前挽過一個心測係個fd比我挽既.. 係有幾樣既飲品,要簡一樣自己覺得最能形容佢既飲品 簡左就知你係心目中當佢係咩(朋友/家人/愛人..果d) 我想要一個類似既心測,唔該;)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1)如果有一日你去左海邊游水..你會帶咩海洋生物比我只可以揀一樣 1.小魚-----暗戀 2.鯊魚-----討厭 3.海馬-----依賴 4.海星-----喜歡 5.章魚-----逃避 6.珊瑚-----深愛 7.貝殼-----朋友 8.海水-----普通 9.珍珠-----追求 10.海豚-----關心 2)你會用咩飲品去形容你鍾意的人/朋友? 珍珠奶茶-----痛惜你 柑桔綠茶-----暗戀你 百香果綠茶-----無緣份 蘋果綠茶-----好朋友 薄荷綠茶-----恨你 芒果綠茶-----愛人 凍奶茶-----家人 凍柚子茶-----陌生人 熱檸茶-----知己 熱柚子茶-----討厭你 熱奶茶-----鐘意你 3)如果我係一種調味料, 你覺得我係咩? 油-----仰慕 鹽 -----朋友 糖-----曖昧 胡椒粉-----性伴侶 雞粉-----愛你的人 咖哩粉 -----激情 味精-----了解你的人 醋-----在乎,緊張 豉油-----苦戀的人 茄汁----- 單戀的人 4)你會用咩狗黎形容我? 蘇格蘭爹利-----聰明 狼狗-----敏銳 臘腸犬-----好奇心旺盛 鬆獅犬-----愛撒嬌 邊界牧羊犬-----活潑 係得咁多~希望幫到你啦^_^''

其他解答:

這裏可以幫到你 http://adkwawi.1.shenhuaidc.com/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()