標題:

我好唔開心.....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我係女,自己ge性格其實都幾內向,被動,唔多講野,但通常同某人熟了之後都幾多野講。我知道AB其實好討厭我,但我聽CD同其他人講佢地討厭我ge原因就係因為佢地唔想我同CD friend,佢地好鍾意折散、隔離D friend。話說前幾日A叫B同另外一班Friend(包括C,D---2個都系我的friend) 去迪士尼,之後唔知點解B叫我同我另外一個friend---E去。其實我本來唔系幾想去,但C好似好想去,而B又不停問我去5去(好似好想我去)所以我就去。放學後,我先跟C 同E去,玩左大概1.5小時後,ABD 黎左,AB先去玩,而D... 顯示更多 我係女,自己ge性格其實都幾內向,被動,唔多講野,但通常同某人熟了之後都幾多野講。我知道AB其實好討厭我,但我聽CD同其他人講佢地討厭我ge原因就係因為佢地唔想我同CD friend,佢地好鍾意折散、隔離D friend。 話說前幾日A叫B同另外一班Friend(包括C,D---2個都系我的friend) 去迪士尼,之後唔知點解B叫我同我另外一個friend---E去。其實我本來唔系幾想去,但C好似好想去,而B又不停問我去5去(好似好想我去)所以我就去。 放學後,我先跟C 同E去,玩左大概1.5小時後,ABD 黎左,AB先去玩,而D 就去買飛。之後D打電話俾我地約係某地方等,見面後我們就排隊玩機動遊戲。過左大概3分鐘B打電話俾D,問我地係邊,D講俾B後,B話佢地都係個度,所以就叫CD過去,仲話一定唔好叫我同E過去。其實CD本來都5想過去,因為佢地話5想剩低我地,但B不停callD,D就只好同C去,剩低我同E。 CD過左去大概3分鐘後,我們見到AB,其實AB都見到我地,但佢地應該以為我地見5到佢地,所以B就好大聲叫A5要望我地,然後好急咁走。 過左大概2小時後,我打電話俾C,C話AB都去左玩另外ge機動遊戲,剩低佢同D,於是我約左CD見面。 見面後,C話其實佢同D說好想同我同E一齊玩,但AB5俾,所以就只好一直跟住佢地,C仲話佢有同AB講叫我同E黎,但AB5俾,所以就冇叫我地過去,之後我地玩左大概1個鐘就走。。。 其實去之前ge一日,我係廁所偷聽到A同C講佢5介意我去,只係5係太想E去,但既然叫左我地就算。B叫我去個陣我都覺得奇怪,佢地明明唔like我,但又叫我黎,我仲以為佢地只想多D人去,開心D。我一D都唔明點解B叫我黎,然後又剩低我同E。我都唔明點解要咁做。如果翻學見到AB我又點面對佢地 (我有1堂同B上,3堂同A><)我真係5想咁辛苦,我好想同AB和好,但佢地5like我,點算???點開口講???

最佳解答:

分析︰ 1) 首先你無講abcd 係咪女仔,當佢地全部都係女仔 2) b在開始時不停問你去5去...我估係c可能同佢說...如果你去..c就會去..並c會和d一齊去...所以只要你快d覆你會去迪士尼,敢c和d 都會一齊去... 3) b係好想和cd 更friend 可以藉住這次去迪士尼...出黎玩麻...咪會friend d羅.. 4) 之後c太慨覺得一對一對會好玩d... 一般很少三人行...如果同一條路上行都唔好行啦...所以c會想叫e一齊去玩... 5) 敢假設c向b建議說叫多個人...敢b 當然主動找佢熟d既人...所以未必同你熟... 6) 之後你在洗手間聽到a 和c說...唔太想e去... 但因為c說都叫左... 敢事實上你叫左人... 敢又算... 到時在迪士尼裡面,a可以開口說唔想太多時間和e一齊玩... 敢b 又唔係敢中意你...敢咪更可以將你們2個安排一齊玩... 就借機會剩你地2個人玩羅... 7) 敢又可以滿足a 唔你e玩...又可以滿足b 無叫你一齊玩... 8) C話其實佢同D說好想同我同E一齊玩,但AB5俾...敢即話b可能講左d說話如︰大家等黎等去玩d game又唔同...好麻煩之類既說話...硬cd都應同及佢地也覺得無所謂,cd也會在當時覺得大家玩既時間唔match 敢等來等去很難就... 總之佢地都無所謂啦... 你最後問題是︰ 我真係5想咁辛苦,我好想同AB和好,但佢地5like我,點算???點開口講??? 1) 既然cd和你好朋友些...你不如試下從cd口中去了解,點解b 唔中意同你玩...可能是以前某些事或行為令b唔中意你...所以再嘗試和cd friend d 再在cd口中打聽... 2) 從上面既內容,你一開始說ab都討厭你,但我覺得就算a討厭你,在迪士尼遠遠見到你都想拉b過去叫你的行為,睇得出a並無非常討厭你,而b比較明顯討厭你,所以只是a是受b的影響 以上都係個人看法,你參考一下啦~

其他解答:

你當沒事發生,見到她們一樣打招呼!看她們什麼反應!多個朋友好個多個敵人!
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()