close
標題:

我想問下大家最近有無收到一d信息由mm-333-@hotmail.com 既用戶send既野呀?

發問:

我無將距加入我的清單入面,但距狂send d類似病毒既file碑我(憑直覺認為)。請問大家知唔知有咩辦法唔收到距既信息呀?我仲好驚部電腦中毒,點算呀??距好似誓死要逼我按“接收文件”,煩死啦!!!!盡快回答啦,唔該曬~~ 更新: 我之前都有想過,不過唔知行唔行得通(我怕遲d會有手尾跟,例如:add左距之後,會有病毒,etc.)But我都會試下!thx

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你封左佢 佢send唔到野比你

其他解答:
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()