close
標題:

使唔使打辭職信?

發問:

本人係合約制,去到31/8/2007就約滿,而本人唔打算續約,咁我使唔使打返封辭職信俾老細呢?如果要的話,最遲又要幾時俾?謝謝!

最佳解答:

如果係合約形式,公司應會主動同你傾續約問題 因為合約制通常會預返7個工作天同你傾續約 只要你返埋31/8,正常黎講都不用遞信o既 不過formal d黎講可以7個工作天前遞,計返最遲會係23/8~ 就算唔遞,都應該同佢口頭講聲呢~ 好黎好去,等佢都有預算要請人嘛~ 建議口頭講的話可以8月頭講呢~

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

一般公司通常會在合約屆滿前數星期或一個月內通知您續約,因為您的工作期只去到31/08/2007,如您想放心些可現在便告知老闆不會再續約。現在您不是辭職(不需打辭職信),而是合約期滿不想續約。|||||唔使,不過你要同佢講聲!!!
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()