close
標題:

徵求歌詩 (you are loved don't give up.) josh groban

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

徵求歌詩 (you are loved don't give up.) josh groban 中、英文版都要

最佳解答:

English Don't give up It's just the weight of the world When your heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well, I can hear you Everybody wants to be loved Don't give up Because You Are Loved Don't give up It's just the hurt that you hide When you're lost inside I, I'll be there to find you Don't give up Because you want to burn bright If darkness blinds you I, I will shine to guide you Everybody wants to be understood Well, I can hear you Everybody wants to be loved Don't give up Because You Are Loved (You Are Loved) You Are Loved (You Are Loved) Aaaaaahhhhh Don't give up (Don't give up) It's just the weight of the world (You Are Loved) You Are Loved (You Are Loved) (Don't give up) Chinese Translation 不要放棄 這只是來自整個世界的重擔 當你的心情低落時 我,我會幫你分擔 不要放棄 因為你的聲音想要被聆聽 如果沉默束縛了你 我,我會幫你掙脫 每個人都渴望被了解 嗯,我可以聽見你的聲音 每個人都渴望被愛 不要放棄 因為 你是被愛的 不要放棄 這只是被你隱藏起來的痛 當你內心迷失的時候 我,我將會去尋找你 不要放棄 因為你想要燦爛地發亮 如果黑暗使你茫然 我,我將會發光引導你 每個人都渴望被了解 嗯,我可以聽見你的聲音 每個人都渴望被愛 不要放棄 因為 你是被愛的 你是被愛的 你是被愛的 你是被愛的 啊… 不要放棄 不要放棄 這只是來自整個世界的重擔 你是被愛的 你是被愛的 你是被愛的 不要放棄

其他解答:
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()