close
標題:

“B仔涼粉”入面有D乜?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

聽人講話“B仔涼粉”好好食。真系好想試下! 但最慘口既系身處海外,呢杜連一間糖水鋪都冇!!!激死人! 有冇人可以話我知“B仔涼粉”入面有D乜,系咩底?(椰汁/糖水/??) 如果有埋制法當然最好喇! 等我自己試下整來止下D口水都好啊嘛! THANKS~~~~~ (我已經去過“B仔涼粉”個網站喇,所以五需要再比個網址我喇!)

最佳解答:

B仔涼粉我就冇食過..但明記涼粉就好好味:) 我見過d人點樣整。 希望幫到你。 我見佢將煉奶+椰漿。 其實涼粉本身冇咩味道。 如果唔係求涼粉ge清淡味,咁d配料同個底就好重要la:) 個人覺得涼粉+頭先我講ge底都好好味:) 如果想效果更好,就係新鮮生果。 例如:哈蜜瓜,士多啤梨,蜜瓜,木瓜,西瓜等等。 你都可以參考樓上介紹的生果。 不過有奶ge關係,有d生果就唔好放入去:) 例如橙,檸檬,西柚。 希望幫到你la:) 2007-06-07 06:05:28 補充: 不過你話身處海外。如果唔係一磚磚ge涼粉,而係一盒盒,你要睇清楚個標籤。因為一盒盒的,可能已經有糖水o係入面,涼粉亦可能已調味。咁你就要小心調校煉奶和椰漿的份量,免得過甜:)

其他解答:

其實如上面幾位朋友咁說,真係無吔特別! 只是一碗可供二至三人吃的普通鮮雜果涼粉! 其實只要你選你喜好的新鮮生果再加涼粉,亦可加淡奶(如你喜好),咁你就自制了“B仔涼粉”! “B仔涼粉”= 鮮雜果涼粉!|||||你身處海外在家中也可以自製甜品,如燉蛋,薑撞奶,西米糖水,涼粉可買罐裝加新鮮水果就係啦|||||係 雜 果 涼 粉 . 只 係 好 大 盆 雜 果 甘 解 最 重 要 就 係 你 果 邊 可 以 買 到 涼 粉 材 料 :木 瓜 、 哈 密 瓜 、 西 瓜 、 奇 偉 果 、 菠 蘿 、 大 樹 菠 蘿 、 荔 枝 、 椰 果 、 水 蜜 桃 、 海 底 椰 、 香 蕉 及 涼 粉 底 菠 蘿 、 大 樹 菠 蘿 、 荔 枝 、 水 蜜 桃 等 有 7成 的 生 果 都 係 罐 頭 來 的|||||唔好食.. 得個大碗ja ma.. 一d都唔特別
arrow
arrow

    fksnlix 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()